Na této pozici budete::
- Zodpovídat za zajištění plynulého chodu recepce
- Pečovat o reprezentativní vzhled recepce a firemního prostředí
- Zajišťovat péči o návštěvy
- Zpracovávat a evidovat firemní korespondenci
- Komunikovat se správou budovy
- Pracovat ve směnném provozu, ranní směna 6:00 – 14:15 hod., a odpolední směna 11:45 – 20:00 hod. (střídání týden ranní a týden odpolední směny)
$ads={1}
Co Vám můžeme nabídnout::
- Zázemí stabilní české společnosti
- Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
- Výhodné ceny služeb operátora i pro rodinné příslušníky
- Možnost kvalitního, firemního stravování s příspěvkem zaměstnavatele
- Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
- Jistotu pravidelné mzdy
- Motivující mzdové ohodnocení na základě schopností a dosažených výsledků, roční odměny
- Samostatnou práci – možnost seberealizace, příjemné pracovní prostředí
- Nástup možný ihned, ale není nezbytnou podmínkou – rádi na vás počkáme
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít::
- Znalost MS Office
- Příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování
- Organizační a komunikační dovednosti
- Zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
- Diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí
- Pečlivost, dochvilnost
- Schopnost týmové spolupráce
Adresa pracoviště::
Tiskařská 257/10, Praha – Malešice
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete životopis a motivační dopis na email:
kalinova@ttc.cz
Zasláním emailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.