Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 22. června 2023 v souladu s § 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění
$ads={1}
pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení pracovního místaúředníka/úřednice
manažer / manažerka IT projektů
v odboru informatických činností Magistrátu hlavního města Prahy
(kód 3090)
Sjednaný druh práce: manažer / manažerka IT projektů
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 11, struktura platu: základní plat
v 11. PT (25.280 Kč až 37.170 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše
18.580 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
Stručná náplň práce
- koordinace realizace vybraných významných celopražských multioborových projektů
- příprava projektu po stránce formální, technické a administrativní ve spolupráci s gestorem projektu
- řízení přípravy, průběhu a ukončení vybraných IT projektů, včetně vypracování projektového
- administrace projektu a dohled nad jeho průběhem
- řízení změn a rizik projektů
- odpovědnost za realizaci projektu v rámci schváleného rozsahu, rozpočtu, časového plánu a kvality
- koordinace projektového týmu
- dohled nad dodržováním pravidel projektového řízení
- podíl na tvorbě a aktualizaci metodiky pro projektové řízení, kontrola jejího dodržování v rámci
vybraných projektů odboru
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá
český jazyk
c) plná svéprávnost
d) bezúhonnost2
Požadované vzdělání
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
Další požadavky
- znalosti a zkušenosti:
- s projektovým řízením
- s přípravou a tvorbou projektové dokumentace
- s tvorbou a validací smluvních podkladů
- znalost anglického jazyka min. na úrovni A1 (dle SERR), zejména znalost odborné terminologie v
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office)
Osobnostní předpoklady
- velmi dobré komunikační schopnosti a dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném
- samostatné rozhodovaní a řešení problémů, analytické schopnosti
- schopnost týmové práce
Výhodou
- základní znalost a orientace v zákoně o zadávání veřejných zakázek
- zkušenosti s projektovým řízením dle metodiky PRINCE2 nebo řízení IT projektů dle standardů
ITIL
Vítány
- certifikáty v oblasti projektového řízení
Nabízíme
- pružnou pracovní dobu
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost čerpání benefitů v systému Cafeteria (např. na vzdělávání, kulturní a sportovní vyžit í,
- podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání, příspěvek na jazykové
- možnost využití programu mentoringu a koučinku
- podporu slaďování pracovního a rodinného života
- možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců, letní tábor a kulturně-vzdělávací akce
- pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete
na našich kariérních stránkách.
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3 k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona
o úřednících, jsou:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
- datum a podpis.
(Pro podání přihlášky lze využít formulář, který naleznete níže.)
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících, nutno připojit:
1. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných
znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení
2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii), u cizích
státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud
takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Dále uchazeč připojí:
4. motivační dopis.
Přihlášku s požadovanými doklady a motivačním dopisem v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji
vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 14. července 2023 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy,
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.
Na obálku prosím uveďte:
NEOTEVÍRAT – výběrové řízení
manažer/ka IT projektů/OIC/3090/VR130/23/Se
Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1
Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky. U požadovaných
příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou
doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovate l
obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky hlavního města Prahy: 48ia97h. Do předmětu
v datové zprávě prosím uveďte: odboru personálnímu-NEOTEVÍRAT-výběrové řízení- manažer/ka IT
projektů/OIC/3090/VR130/23/Se.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
nebo nevybrat žádného uchazeče.
Ing. Martin Kubelka, Ph.D.
ředitel Magistrátu hlavního města Prahy