$ads={1}
Zveřejněno 17.07.2023
Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Business Analyst.
Na této pozici budete podporovat a urychlovat transformaci společnosti. Budete zajišťovat, aby společnost mohla využívat přidanou hodnotu rostoucího množství dat a inovovat procesy reportingu a analýz. To se týká také automatizace samoobslužné podpory pro firemní oddělení i zákazníky.
Klíčové odpovědnosti:
1. Projekty v oblasti logistiky, obchodu a financí
Realizace a podpora interních a externích projektů související s BI/daty, jejich cílem je zlepšit výkonnost organizace a jejich zákazníků.
- Doporučovat organizaci prioritní projekty
- Provádět analýzy ekonomické efektivity a obchodní výpočty
- Analyzovat, vykazovat a realizovat návazné činnosti v oblasti KPI
- Řídit, koordinovat a realizovat projekty
2. Optimalizace obchodní procesů
Poradenství organizaci ve smyslu zlepšení obchodních procesů v oblasti logistiky, obchodu a financí.
- Navrhování, implementace a podpora platforem pro analýzu a obchodní informace
- Shromažďování dat z několika komplexních databází za účelem podpory procesů rozhodování a optimalizace
- Poradenství managementu ve smyslu zlepšení, která lze provést v obchodních procesech, a podpora nebo implementace těchto zlepšení
Očekáváme:
- VŠ vzdělání (oblast logistiky, obchodu, financí nebo podobného odvětví)
- Zkušenosti na obdobné pozici
- Vynikající dovednosti s MS Excel a SW řešení pro BI (ideálně PowerBI)
- Velmi dobrá znalost anglického jazyka (denní komunikace s kolegy a nadřízeným)
- Analytické myšlení, osobnost zaměřenou na procesy
- Samostatnost, ale i schopnost týmové práce
Nabízíme:
- Práce ve stabilní společnosti, která se zasazuje za snižování emisí CO2 a redukci používání jednorázových obalů
- Fajn atmosféru v prostředí menšího týmu
- Práce zkrácený úvazek (30 – 35h/týden)
- Po zkušební době 12 000 Kč/rok v benefitním systému Cafeterie (sami si zvolíte, zda chcete příspěvek na sport, dovolenou, zdraví, vzdělávání nebo penzijní spoření)
- Flexibilní pracovní doba (3x v kanceláři, 2 dny možnost práce z domova)
- Příspěvek na dopravu 2 000 Kč/měsíc + dálniční známka
- Stravenky 150 Kč
- Zvýhodněné zaměstnanecké tarify od Vodafone i pro členy domácnosti
- Kurzy angličtiny
- Pracovní notebook a telefon i pro soukromé užití
- Firemní party a akce
- Výkon práce: Praha – Prosek (zajištěné parkování na Proseku)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..